8 dagar kvar!


Välkommen till min blogg!
 
Den här bloggen kommer handla om mitt liv i Arizona under det här året som kommer. Jag kommer bo med en familj som består av en mamma och hennes dotter som är i min ålder, så det ska nog bli bra! Jag kommer gå i Rincon High school som är en ganska stor skola med många elever. Jag fattar inte riktigt att jag ska vara borta ett helt år än men det tror jag nog inte heller att jag kommer att göra förrän jag har kommit in i vardagen där borta.

Konstigt nog så känns för mig ett år inte så lång tid. Jag har redan börjat planera vad jag ska göra när jag kommer hem och jag tror att ett år kommer gå fort! Snart är jag hemma igen men då kommer jag att ha upplevt någonting helt fantastiskt. Det är i alla fall så alla säger till mig, att det här kommer bli det bästa året i mitt liv! Det tror jag också att det kommer att bli för jag ska verkligen göra allt jag kan för att det här året verkligen ska bli det bästa i mitt liv. Det här har varit någonting jag alltid har velat göra och jag har längtat i flera år till att jag ska få åka och nu är det äntligen dags. Känslorna nu är extremt blandade, jag är såklart överlycklig över att jag ska åka men ändå finns där en extrem nervositet och rädsla över hur jag ska klara mig alldeles själv. Jag har också haft en otrolig ångest över att bara lämna mitt liv här och börja om på nytt i ett annat land på andra sidan atlanten. Många gånger har jag ställt mig frågan; Vad är det jag har gett mig in på? Men det är klart att dom här tankarna finns för det vore väl konstigt annars?

Nu vet jag att jag kommer klara det här och jag vet vad jag håller på med, det här kommer att gå bra! Dock kommer jag att känna en otrolig saknad efter min familj och alla mina underbara kompisar.Jag kommer sakna alla så extremt, otroligt mycket, det måste jag säga är det absolut svåraste med att åka iväg.

Nu ska jag ut i det här jävla vädret och åka in till stan med min mamma och min lillasyster och inhandla lite olika grejjer inför min resa och sen blir det nog en fika med Cia och Heddis.

Jag vill önska Frida en underbar vistelse i Miami och jag hoppas att du hittar ett bra collage tillslut:) 
Den här bilden är till dig Frida:) The best time ever!

Jag saknar dig redan!!
Skansen!!


 
Puss och Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0