Morgon i Tucson

Som vanligt vaknar jag fortfarande väldigt tidigt på morgonen så jag passar på att skriva lite här:)

Jag sitter på min säng och kollar ut ur mitt fönster, jag måste säga att min utsikt är den finsaste som finns!  Det är en väldigt fin morgon och ovanligt sval för att vara här. Dock tycker inte jag att 27 grader på morgonen är särskilt svalt men det tycker dom här:)

Idag ska jag följa med min värdsyster till en av hennes kompis födelsedagsfest det ska bli riktigt kul att fira hennes sweet sixteen:) Sen blir det middag på "the racketclub" med Suzy och Jane. Idag ska jag också försöka ta massa bilder så jag kan visa er mer hur det ser ut här för det är något alldeles speciellt:)

Här är en dikt till er där hemma om hur mycket jag saknar er!
Men jag har det jättebra här så ni behöver inte vara oroliga:)

När man längtar efter någon riktigt mycket
är det saknad efter något man har kärt
det finns stunder då man inte längre känner
att det viktiga i livet är nåt värt

Jag vill bara vara säker på att längtan
är det största och det finaste vi har
när en älskad vän försvinner några dagar
vill jag känna att min längtan den finns kvar

Har du någonsin förlorat någon älskad
vet du också hur det är att sluta tro
men ofta så kommer alltid nåt tillbaka
som i hjärtat ditt på nytt ska börja gro

Då är lyckan av att längta efter kärlek
lika stor som att få leva detta liv
dina drömmar kan då åter bli de samma


Nej nu ska jag njuta av tiden jag har här, jag är ju ändå i USA:D

Hej då så länge!


Jag saknar min hund Ida, världens bäst hund!!

Kommentarer
Postat av: Markus Davidsson

hehe gullig dikt hanna ;) hare kul på festen ses när du kommer hem Pöss!

2008-08-23 @ 18:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0