Några timmar kvar nu!

Nu åker jag om 5 timmar!! Just nu sitter jag på mitt rum med cia, hampus, stefan och Emelie:)
Allt är packat och klart och jag är sjukt nervös!!!

Heej alla underbara läsare, nu sitter jag emelie här och skriver :) cia , hampus och stefan är här och såklart hanna , myyys ... imorgon bär vi av klockan 4 ... fan vad många tårar de kommer fällas... helt blodspräng kommer jag vara när vi åker tillbaka från arlanda utan hannis ...  men men, nu ska vi tänka possitivt, hon kommer ju ha de hur bra som helst och de e vi här hemma i sverige som kommer missa allt ! tur att hon har denna proffsiga blogg där hon kan skriva allt som händer och ladda upp bilder :)
vi älskar dig hannis och vi kommer längta ihjäl oss .... men de e ju faktiskt bara 10 månader och 24 dar kvar tills du kommer hem och då blir de välkommen hem fest!

Pusspusspusspusspuss / emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0