Tack!

Ännu en morgon här i Tucson och jag ska snart gå upp för att gå till skolan. Igår var första gången jag tog bussen till skolan själv och jag kan väl säga att det gick sådär. Första bussen gick bra men sen råkade jag ju såklart gå av på fel hållplats så jag fick springa till skolan, men jag hann i tid så det löste sig till slut:) Idag är min första dag med en ny spanskaklass, jag hade spanska igår men jag beöver byta klass för alla där kunde prata flytande spanska och det vi gjorde på lektionerna var att diskutera spansk litteratur på spanska vilket var en omöjlighet för mig med den spanska jag kan, och jag kan ändå ganska mycket tycker jag!

Idag måste jag göra klart mitt historiaprojekt vilket är att skapa en totempole md massa saker som beskriver mig och mitt liv. Jag är nästan klar och jag lägger in en bild på den sen för jag är faktiskt ganska nöjd med resultatet:)

Efter skolan ska vi till "the racket cub" och träna och sen blir det troligtvis middag där också:)

Jag måste bara tacka er alla för er stöd när jag har en jättejobbig hemlängtan oc h när jag bara vill åka hem. Det betyder jättemycket att ni tror på att jag kan göra det här, att jag klarar det! Jag ska vara ärlig och säga att den här hemlängtan jag har haft den senaste veckan har varit bland det jobbigaste jag har gått igenom( det trodde jag faktiskt inte att jag skulle säga) men med alla snälla och kloka ord jag har fått från er så börjar jag tro på mig själv och jag vet att jag kan klara det här! Det bästa är att om jag klarar det här så klarar jag nog av vad som helst sen, jag känner mig redan stärkt av det som jag har upplevt och gått igenom på senate tiden:) Det har jag er att tacka för!

Nu ska jag gå upp, ta en snabb dusch, äta frukost och sen blir det raka vägen till skolan)

Ha det toppen där hemma:D

Många kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0