Tiden går fort!

Jag kan inte fatta att det nu bara är ungefär 12 timmar kvar innan jag åker iväg till Arlanda. Den senaste tiden har gått väldigt fort och jag kan inte fatta att det nu är dags! Jag känner mig faktiskt väldigt förberedd att åka, allt är packat och nu står det två stora resväskor nere i mitt rum och väntar på att vi ska åka. Idag fick jag en egen dator av mina underbara föräldrar så nu kommer jag att kunna skriva massor! 

I förrgår ringde jag min värdfamilj för första gången. Det var faktiskt riktigt nervöst när signalerna gick fram men så fort jag hörde min  värdmammas röst så blev jag mycket lugnare. Hon lät väldigt glad över att jag ringde och dom såg verkligen fram emot att jag skulle komma. Jag pratade även med min värdsyster och även hon lät väldigt trevlig och rolig. Efter samtalet kändes allting mycket bättre. Jag blev lugnare och nu känner jag att det här verkligen kan bli hur bra som helst! 

Igår hade jag öven en liten middag för några av mina underbara kompisar och släkt. Jag kommer verkligen sakna er alla jättemycket och det kändes så overkligt att vi inte kommer att ses på ett år! Sen när jag kommer hem får vi ta igen all tid vi har missat:) Tur att vi har datorer!


I kväll ska Emelie sova hos mig och hon ska även följa med mig till Arlanda i morgon tillsammans med min familj, det betyder mycket för mig! Mitt plan går klockan 06:40 så det blir till att gå upp tidigt:)

Jag vill ge en hälsning till min underbara syster som är på läger just nu så jag kommer inte se henne innan jag åker! Ha det jätte bra nu dom sista dagarna och jag kommer sakna dig jättemycket! 

Kramar







Kommentarer
Postat av: elin

Du kommer att vara saknad här hemma Hanna! Men du kommer att få så roligt, det är jag helt säker på!

Vi får se till att höras och du får hålla oss uppdaterade om hur du har det! PUSS

2008-08-12 @ 21:22:52
Postat av: Agnes

Vilken fin blogg syrran. Jag kommer också att sakna dig mycket. Hade å bra kram

2008-08-14 @ 18:27:58
Postat av: Hanna

Jag har redan börjat sakna alla hemma men jag lovar att hålla er uppdaterade om vad som händer här borta:)

2008-08-17 @ 06:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0