Party Party

Äntligen fredag och helg! Vi är lediga på måndag också för då är det laborday, riktigt skönt:)
Igår var jag med Marlies och Kelly hela eftermiddagen/kvällen. Vi bakade cookies och sen åkte vi till en mexicansk restaurang och åt, det var riktigt gott!

I dag kändes skoldagen som världens längsta, men det var nog för att den här helgen var efterlängtad. Idag var jag först hemma hos Marlies med Bianca,sen åkte vi till ett köpcentrum i närheten. Det var shopping som gällde och jag hittade massa fina underkläder och lite andra nödvändiga saker:) Ni som känner mig vet att jag älskar att köpa underkläder så det blev en hel del faktiskt:) Sen när vi blev trötta av att gå runt gick vi och åt, det blev en riktigt god sallad och sen blev det en bio på det:) Vi såg "house bunny" och den var riktigt rolig och väldigt bra! Jag hoppas att den kommer till Sverige så att ni kan se den!



Idag fick jag också ett paket från min älskade familj där hemma. Tack så jättemycket för alla saker! Jag saknar er och tänker på er!
Paketet innehöll det mesta, kläder, tidningar, godis och lite andra saker. Det var jätteroligt att få:)
Jag fick den här av min lillasyster, du skulle bara veta hur glad jag blev! Du är bäst du också!!



Ikväll har jag också hunnit med ett samtal min kompis Karen som bor i CA. Det var jätteroligt att prata med henne och jag hoppas att jag kan åka och hälsa på henne snart. För det ska jag göra:D

Imorrn har jag inga planer just nu, jag ska troligtvis vara med Bianca i alla fall. Sen på söndag är det poolparty/barbeque hos Kelly med andra utbytesstudenter och massa annat folk. Det ska bli riktigt kul så det ser jag fram emot:)

Bianca och Marlies


Jag och Marlies



Dagens shopping! Hedda- om du läser det här; jag har köpt massa carmex och gissa vem jag tänker på då:D Dig!!

Nu ska jag gå oh lägga mig och läsa lite svenska tidnignar om vad som händer där hemma.
Hoppas ni har det toppen, jag saknar er alla!

 Godnatt och massa kramar från Hanna

Kommentarer
Postat av: Hedda

Åh! Carmex är ju det bästa! Jag ser att du har köpt med smak på bilden också! Shit vad roligt :D Saknar dig!

2008-08-30 @ 12:03:43
Postat av: Hanna

ja med smak och allt:)

Jag saknar dig också hur mycket som helst!!!

2008-08-30 @ 16:20:04
Postat av: Cia

Vad du verkar ha det bra hanna!!! Längtar efter dig hör hemma och måste säga att jag är rätt avundsjuk på dig faktiskt.. :P får man ett brev snart? ;) Du måste skicka din adress åxå så jag kan skicka ett litet brev jag med :D Puss sötaste vän!

2008-08-30 @ 18:25:10
Postat av: Hanna

Cia- snart kommer det ett brev, det lovar jag:) Jag saknar dig jättemycket!!

Puss puss älskade vännen

2008-09-03 @ 04:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0