Sverige är coolt!

Heeej alla där hemma!

Tro det eller ej men det har faktiskt regnat idag! Det var fortfarande väldigt varmt och VÄLDIGT fuktigt, det har varit riktigt regnskogsklimt idag faktiskt. Alla var överlyckliga för att det kom regn, alla här älskar verkligen regnet. Jag som är van vid svenskt väder och därmed massa regn hoppas däremot att det blir sol igen imorrn:)

Nu är klockan 10 här hos mig och jag är precis klar med mitt historia projekt, jag ska visa en bild sen:) Imorgon börjar jag 5 i 8 men jag slutar åt andra sidan halv 2, det är riktigt skönt!

Jag var på min första spanskalektion idag men jag måste byta igen, den var för lätt den här gången! Dom höll fortfarande på att lära sig klockan och månaderna, nej nu måste jag hitta en spanska klass som är i min nivå, inte för svårt och inte för lätt, lagom är bäst:)

Jag gillar verkligen min sista klass. Mr Rossalik, min lärare är asskön och dom flesta av mina kompisar går i den klassen. Idag satt vi och diskuterade om lite allt möjligt och jag visade Austin och Albert ite om Sverige, dom visste inte ens att vi pratar svenska där! Alla tycker att det är jättecoolt att jag är från Sverige och då känner man sig verkligen stolt över sitt land:) Efter skolan åkte vi till min värdsysters pianolektion, deras pianolärare är verkligen jätterolig :) Sen bar det av mot "the racket club" Det blev lite workout på gymmet och sen blev det en ceasarsallad på det, den var riktigt, riktigt god:) Sen kom min mamma och hämade oss och vi åkte hem och sen har jag jobbat på mitt projekt sedan dess. Nu sitter jag i min säng, lyssnar på matchbox 20 och ska snart sova. Imorrn ska jag hem till Kelly och Marlies efter skolan och sen ska vi ut och äta middag på något trevligt och gott ställe:)


GOD NATT


Kommentarer
Postat av: majsan

Låter awesome Hanna :D

2008-08-29 @ 15:24:59
URL: http://justafuckingblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0