så som det ska vara när man är ledig

Jag har inget att göra just nu så jag passar på att skriva lite här:) Klockan är nu kvat över 3 och jag har massa plugg som väntar även fast det är lördag! Jag måste göra det idag för imorrn kommer jag inte ha tid. På listan imorrn står bio, shopping och sen  ska vi skynda oss vidare till en välkommsfest. Mycket att göra och lite tid! Just nu har jag ingen som helst lust att plugga!! Jag tror inte heller att jag ska göra det precis nu, det ger ändå inget när man inte vill:) Nej ska nog hitta på något annat att göra, kanske ringa Karen, dra på mig ett par shorts och springa lite och sen ska jag nog sätta mig ute vid poolen med en svensk tidning och njuta av att det är helg! Jag ska i alla fall inte tänka ett dugg på skolan just nu. Jag har faktiskt lärt mig någonting  sen jag kom hit och det är att allt löser sig även hur illa det än är. Så det löser sig med pluggandet på något sätt, man kan alltid skylla på att man är utbytesstudent:)

På måndag börjar ÄNTLIGEN Gossip girl! Så klockan 8 på måndag vet ni vad jag gör:)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0