Tucson, 18 augusti

Tro det eller ej sa har det faktiskt regnat nu pa kvallen, alla har ar overlyckliga nar det regnar for det hander valdigt sallan!
Idag var min andra dag i skolan, jag borjade i fredags. Det ar ett jattestort campus och massa elever. Just nu hittar jag ingenstans men jag vanjer mig:) Skolmaten ar hemsk, bara pizza och hamburgare och koerna ar flera mil langa sa jag tar med mig lunch istallet. Jag tog bussen hem for forsta gangen och det var inte latt kan jag saga men nar jag har akt nagra ganger sa kan jag det forhoppningsvis:) Nar jag kom hem kollade jag lite pa Gossip girl och sen blev det lite traning och solning! Det ar riktigt nice att man kan ga ut och sola oavsett om klockan ar 6 pa morgonen eller 9 pa kvallen:) Nu maste jag gora klart mina laxor och sen ska jag sova for jag ar fortfarande inne i svensk tid och jag ar extremt trott just nu!

Imorgon ska jag ata middag med min radgivare, hon som hjalper mig om jag behover prata med nagon. Jag har inte traffat henne an men det ska bli kul! Det kanns bra att ha nagon dar om natt skulle ga fel eller liknande. Jag hoppas bara att hon ar snall:)

Jag langtar fortfarande hem valdigt mycket nu och jag kanner att det kommer mer och mer men jag tar en dag i taget!

Saknar er alla!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej Hanna, idag har jag varit med dagis på utflykt i Killingeparken. Klättrade, åkte ruschelkana och karusell.Natalie har äntligen kommit hem från USA och vi kan leka varje dag. Jag har nyss ätit två "Nalle Puh"-glassar och ska strax gå och sova.

Jag skriver mera sen, puss o kram från Kajsa !

2008-08-19 @ 20:11:11
Postat av: Hanna

Heej Kajsa:) va roligt det later! Va skont att Natalie har kommit hem nu sa att ni antligen kan leka igen:D Va gott med glass, nu blev jag riktigt sugen faktiskt, jag kanske ska ta en jag ocksa:). Jag saknar dig!

Tusen kramar!

2008-08-20 @ 02:46:07
Postat av: Matilda

Hej min fina kusin!



Det här kommer ju bli hur bra som hellst! Och vilken lyx med pool sen ;)

Hemlängtan går snart över ska du se när vardagen börjar rulla igång på riktigt!



Kul det här med bloggen! Jag kommer att följa den varje dag för att hålla mig uppdaterad om din spännande resa i USA!



Puss och kram <3

2008-08-20 @ 17:36:13
Postat av: Hanna

Heeej!



jag har det bara bra, hoppas det ar bra med dig ocksa:)

Ja jag hoppas att det gar over snart for det ar verkligen jattejobbigt!



Ja va kul:) Jag ska skriva sa ofta jag kan!



Puss puss<3

2008-08-22 @ 02:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0