Ännu en liten olycka...

Nu har jag varit dålig på att skriva igen...och jag som skulle skärpa mig! Nu är det i alla fall inte långt kvar till etefterlängtat jullov, sista dagen imorrn. Den här veckan har vi haft såkallade finals, slutprov i alla klasser. Idag och imorgon har vi halvdag vilket betyder att vi bara är i skolan till 11. Efter skolan gick jag först till skolsyster för att kolla min arm. Det hände en liten olycka igår, nu ska jag berätta. Det var en extremt vacker solnedgång i går och kreativ som jag är tänkte jag därför att jag skulle ta en kort. Jag ställer mig därför på en mur utanför vårat hus och knäpper några kort men sen tappar jag balansen och ramlar bakåt och såklart tänkte jag int på att jag hade en stor kaktus bakom mig så jag ramlar i kaktusen och tar i mot mig med armen. Det finns bara ett ord för det, AJ! Det gjorde fruktasnvärt ont och det var ett helsike att få ut alla taggar. För tillfärllet är min armröd och svullen och inlindad i ett grönt bandage (jag fick välja mellan grönt och orange) Men jag bor som sagt i Arizona, allt ska man testa:) Efter sjuksysterbesöket åkte jag, Bianca, Marlies, Marc och hans kompis som jag inte vet namnet på först och åt lunch på ett japanskt ställe och sen vidare till park mall. Vi spenderade ett antal timmar till att leta julklappar och balklänningar, ingen större framgång än dock. Men jag har hela jullovet på mig att hitta en bra klänning.

Nu ska jag sova så att jullovet snart kan börja.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Haha, såå typiskt dig att krocka med en kaktus. Lilla gumman kaktusar är taggiga och du är mjuk, it's a "nono" combination honey.

Puss moster

2008-12-19 @ 09:05:12
Postat av: emelie

Men älsklingvännen dåå!! klart man ska trilla och ramla i en kaktus;) fytusan så ont det måste gjort!!! Stackars dig men det är lite hanna i det hela!!! ;)

saknar dig som tusan!! :( <33 när kommer brevet? jag tänkte skriva lite mejl till dig snart hihi, de har hänt en del på senaste tiden :D och vi måste prata på skype snart igen! det var ett tag sen nu :) puuussar

2008-12-24 @ 21:44:12
Postat av: Matilda + Familj

God Jul fina Hanna!

Hoppas du mår bra.

vi saknar dig.

Kramar <3

2008-12-24 @ 22:34:15
Postat av: Anonym

Hur gick det för kaktusen? Är de inte fridlysta?

2008-12-29 @ 02:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0