My day!

Mina stackars men värker, jag har träningsverk från tennisen igår! Därför blev det ingen träning idag förrutom på PE då vi spelade frisbeegolf, ganska kul var det faktiskt. Inte så mycket nytt idag, dagarna blir mer vardag här bort nu, inget nytt varje dag. Men den här veckan är fyllt med läxor och uppsatser, inget att se fram emot men däremot har jag helgen att längta till! Den här helgen kommer att bli rolig:) På planeringen står en julfest med hela AFS, juldekorering, Skype med Emeli, Frida och Sandra ( Det roligaste med hela helgen:D) och sist men inte minst julhandling. Det börjar närma sig nu och julklappar måste inhandlas. Jag brukar vara i god tid med sånt men inte i år inte...Nu ska jag snart stänga igen datorn och sova. Jag har nämligen 6 kilometers löpning på tid att se fram emot imorrn. Men jag är taggad!

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0