Grattis världens bästa mamma <3

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år,
ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva ut i hundrade år
Ett fyrfaldigt leva för min älskade mamma!!
Hon leve, Hurra, Hurra, Hurra!!!!
Idag är det en stor dag, det är nämligen min mammas födelsedag. Mamma, jag hoppas att du får en underbar födelsedag med många presenter för det är du värd mamma, du är värd det bästa!! Tyvärr kan jag inte vara hemma nu och fira dig men jag hoppas att pappa, Maja och A.G (Ida) firar dig rejält:) Jag saknar dig jätte, jättemycket och längtar redan tills i sommar då vi ses igen. Jag tänker på dig varje dag mamma. Kom ihåg att du är världens bästa mamma!!!
Ha nu en underbar födelsedag,det här är din dag mamma, kom ihåg det!
Hundra, miljoner födelsedagskramar från mig!!!!
Älskar dig mamma!!

 
                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0