The week in review

Nu har jag varit väldigt dålig på att skriva. Förlåt för det, nu ska det bli ändring på den fronten. Den här veckan har varit hysterisk. Mycket plugg, glada överaskingar och oväntade besök. Jag tar veckan från början. I måndags blev det ingen tennis för min del eftersom jag var tvungen att skriva 2 uppsatser som jag har skjutigt upp alltför länge. Men jag blev klar tillslut! Sen var det Gossip girl på kvällen, som vanligt:) I tisdags gick min mobil sönder för tredje gången så det blev till att åka tillbaka till affären och be dom titta på den. Men när jag kommer dit säger dom att jag har tappat mobilen i vatten och att det är därför den inte funkar men jag kan med all säkerhet garantera att jag inte hade gjort det. Efter 20 minuters argumenterande var det ingen ide längre. Det var bara att inse att jag inte skulle komma någon vart i det här. Det var då vi bestämde oss för att byta abonnemang till ett bättre. Efter det gick jag hem till Mariles för att plugga men det blev OC-tittande istället, precis som alltid. När K.C sen kom och hämtade mig kom hon med nyheten om att min kompis Marianne från Sverige hade ringt. Jag visste att hon var i Tucson på besök och såklart blev jag överlycklig när hon ringde! Hon bjöd in mig till en scandinavisk julmiddag som var hur kul som helst! Sen gick vi till Arizona Inn och drack varm choklad. Jag kunde inte fatta att hon var här! Det var hur overkligt som helst, klart den bästa kvällen!! I Onsdags spenderade jag i ännu en telefonaffär och äntligen fick jag en ny telefon, en bättre också:) På kvällen blev det till att plugga igen. Nästa vecka börjat alla final exams så det blir inte mycket fri tid för min del nästa vecka...

Nu är det i alla fall helg! En efterlängtad sådan. Igår efter tennisen blev det basket. Vi åkte och kollade på när Rincon high tog hem vinsten mot Sal point high. Va var hur bra som helt!! Efter matchen åkte jag, Shane, Javie, Kristin och Emilio till ett mexikanskt ställe. Det var gott:) Nu sitter jag och väntar på att vi ska ge oss iväg ch se the nutcracker. Jag måste få lite julstämning även här borta i värmen:)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0