Friday!

Det blev som jag trodde, även idag är jag hemma från skolan. Jag känner mig dock en aning bättre så förhoppningsvis är jag påväg tillbaks till mitt normala jag igen:) Fredag idag, nästa vecka ä en kort vecka vilket ska bli skönt. Sen ska jag fira min första Thanks giving någonsin :) Hela morgonen/förmiddagen har jag pratat med Frida:D Alltid ett nöje vännen! Jag säger bara, lycka till! du vet vad jag menar;)

Nu sitter jag och funderar på vad jag saknar allra mest med att inte vara hemma:

Såklart saknar jag min familj och alla er kompisar där hemma!! Det är obeskrivligt hur mycket!!
Jag saknar att kunna gå runt i gåshaga med min hund, även fast vi har flyttat när jag kommer hem ska jag gå runt där. Det är det bästa som finns:)
Jag kommer faktiskt att sakna snön, tro det eller ej! Men förhoppningvis åker vi upp en vända till Colorado så jag får mig lite snö  :)

Det blir ingen tennis för min del idag, jag har inte spelat på år och dar känns det som. Juste! Jag måste ringa coatchen och säga det, det höll jag på att glömma...

Ikväll har min kära gamla klass där hemma klassfest, jag önskar att jag unde vara där! Men ni får ha det grymt roligt:D


Jag skriver nog mer senare...

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0