OBAMANOS!!!

OBAMANOS, everyone! This is Mina! WE HAVE A NEW PRESIDENT OBAMA!!! WH HOOOOO!!!!!!!!! OBAMANOS OBAMANOS! OBAMANOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yay! yay! yay! :)

/Mina

Now  for some swedish! :

 Ja då var det klart  då, OBAMA vann!! Vi har en ny president här borta, alla i huset är överlyckliga och ny öppnas champangeflaskorna, vi har slagit på stort ikväll :) Två år av kampanjer är nu äntligen över, jag tror att många är glada över det. Det har pågått länge!!

Jag hoppas att ni fortfarande är vakna hemma hos Jossi :)

Men jag säger det igen, VI HAR EN NY PRESIDENT!!!!
Grattis Obama :)

Nu säger jag hej då för idag, nu ska här firas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0