packad och klar

Om några timmar åker vi upp till Show Low. Jag kom precis hem från skolan och sitter nu ch väntar på att resten av familjen ska komma hem så att vi kan åka. Vi har 4 timmars bilresa framför oss! I morgon är det Thanks giving, min första Thanks giving om jag inte minns fel, det ser jag fram emot. Skoldagen flöt på riktigt bra idag. Vi spelade basket på PE och jag fick en basketboll i huvudet, det gjorde ont! Jag gör mig alltid illa på PE, undra varför. Jag ska ta det lite lugnare mamma, jag lovar :)

Nu ska jag packa färdigt och vila upp mig innan bilfärden, jag är inte stormtförtjust i att åka bil, men jag får bita ihop!
Vi hörs när jag kommer hem, vilket är på lördag:)

PUSS OCH KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0