Poems

Ny dag, ny president. det är inte varje dag man vaknar upp och har en ny president i landet:) Det var mycket prat om gårdagens tal från Obama och McCain, själv måste jag säga att Obamas tal var grymt! Vilken bra talare han är! Efter skolan var det tänkt att jag skulle lära Marlies lite tennis men hon blev tyvärr sjuk så det blev ingen med det. Istället gick jag hem, gjorde min läxor och sov, det var int fel det heller:) Dagens läxor bestod av spanska, göra färdigt en sketch och sist men inte minst skriva en dikt i engelska som jag sedan också skulle översätta till svenska för att få extra credit. Inte för att hon kommer att förstå ett uns om vad jag har skrivit på svenska men det är lättförjänta poäng så klart man tar chansen. Jag fick ihop två diktier :)

Så här lyder i alla fall den första :)

I saw you. You saw me.
It was that day i fell in love with you.
You make me smile and I will be thinking of for a long while.
You're always in my heart, since that day I met you at K- mart.
I knew that was a start of something new.
Why can't you be near? Can't you see that I'm always here?
You will always be the one for me, even if you're not able to see.
I hope that you one day, will see that you belong to me.
Forever and ever.

Dikt nummer 2:

She saw him. He saw her.
They looked at each other.
That was the day that they fell in love.
She remember it like it was yesterday.

Efter mycket skrivande ska jag nu sooova.

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0