Skype, skype!!

Lördag, lördag... Imorse vaknade jag och trodde att det var fredag, Jag gick upp, in i garderoben och började göra mig redo för skolan. Men sen kom jag på att jag inte alls behövde gå till skolan, det var ju lördag så jag gick tillbaka till min varma säng och sov några timmar till. När det sedan var dags att gå upp kom K.C och mötte mig med, " Är du klar för Yoga?" Visst ja! Då slog det mig att vi skulle på yoga den här morgonen. Det var bara att på med bästa yoga outfitten och iväg i bilen. Det var riktigt kul, ett härligt sätt att börja dagen på :) När vi kom hem tog Mina och jag cyklarna till Target och kom hem med det ena och det andra, precis som det ska vara när man besöker Target :) Sen jag kom hem har jag suttit och svarat på ett antal mail och installerat Skype, så nu har jag äntligen skype!!! :)

Ni kan lägga till [email protected] på skype :)

Nu ska jag pratat lite om gårdagen. Den var mycket trevlig! Efter skolan åkte jag och Marlies till min tennis, jag spelade och hon tittade på. När det sedan var över stannade vi kvar och spelade någon timma. Jag har fått uppgiften att lära henne spela tennis. Jag har 3 månader på mig att göra henne "spelbar" Vi får se hur det kommer att gå men hon förbättras hela tiden :) När vi hade spelat tennis skjutsade Bill hem oss till deras hus för att göra oss redo för middag och shopping. Jag har inte varit hemma hos Bill och Suzy sen jag flyttade därifrån! Kommer ni ihåg att jag bodde hos dom en vecka efter att jag hade flyttat ut hos min första familj? Det var i alla fall jättekul att vara där igen, jag älskar deras hus!!! Sen när vi var klara åkte vi mot La encantada som är ett stort köpcentrum fyllt med många exclusiv affärer. Där finns bland annat min favorit, TIFFANYS!! Mamma och pappa, nu kommer önskelistan snart :) När vi hade tittat klart gick vi och åt middag på ett sushiställe. Satan vad jag har saknat sushi!! Det var hur gott som helst, jag åt Californiarolls och seaweedsallad. Det är min nya favorit nu :) Mätta och belåtna åkte vi sedan hem.

Snipp snapp slut så var den dagen slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0