Svenska fynd i Tucson

Jag hittade några fynd på marknaden idag. Vad sägs om ett kort på stockholm och en bok om svensk lucia, ja jag letade efter svenska saker faktiskt. Efter några timmar där begav vi oss hemåt och jag tog en efterlängtad tupplur. Den var verkligen inte fel inte. Sen blev det några timmars workout på gymmet. Å vad det kändes skönt att gymma lite igen. Det var ett tag sen nu men nu ska jag dra igång på allvar igen. Nu blir det som på friskis förrutom Frida och Emelie såklart. Det hade varit om pricken över i:t  om ni också var här och gymmade med mig och amerikanarna:) Men om 7 månader blir det friskis igen!! Sen bar det i alla fall hemåt och middag väntade med anka, riktigt gott!

 Nu har jag en ny vecka framför mig, en viktig vecka framför allt! Nu är det bara 2 dagar kvar till valet och spänningen är verkligen på topp, vem vinner?!?! På tidag ska jag i alla fall följa med och rösta vilket ska bli riktigt kul :) Håll er uppdaterade där hemma :)
Den här vecka bjuder också på en herrans massa tennis och jag ska även försöka klämma in ett besök till Target, det är dags nu igen!  Sen ska jag också skriva lite brev till er där hemma, så om ni går och väntar på ett brev så skrivs dom i veckan, jag ska försöka i all fall :)

Nu ska jag snart gå och lägga mig, men min vilostund gjorde sitt så jag är inte särskilt trött så man kanske ska skriva en önskelista under tiden... Ja det får bli så, mamma och pappa- den kommer snart :)

PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: emelie

jaaa när du kommer hem blir det inte friskis då blir det fanemig sats! haha :D längtar efter dig!!! <333

2008-11-05 @ 13:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0