Sveriges stoltheter

Måndag igen men det väntas en kort vecka, bara 3 dagar så det är skönt! Det kändes bra att vara tillbaka i skolan igen, det känns som om jag inte ar varit där på evigheter! Jag trodde att lärarna skulle ge mig tusentals läxor för att jag råkade vara sjuk men där hade jag fel, dom tyckte mest synd om mig. Ibland är det bra att vara utbytesstudent:) Efter skolan gick jag hem till Marlies och vi planerade hennes storslagna födelsedagsfest och kollade på O.C. Det var en mysig måndagseftermiddag. När jag kom hem hade Mike överraskat mig med "Svenska" köttbullar:) Det var gott, han gjorde ett bra jobb men nästa gång ska jag laga dom och visa hur det går till på riktigt:) På riktigt svenskt vis! Nu sitter jag och fixar en svensk skiva åt Shane. Han vill höra hur svensk musik låter så jag ska ge honom en skiva med Sveriges stoltheter, haha:) Mycket svenskt idag...

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0