Tajmingen är viktig

Det blir nog en dag hemma imorgon också för jag mår inte bättre :( Jag hoppas att jag blir bra snart för det här är inte alls kul! Skönt att det är helg snart i alla fall så jag kan vila upp mig lie mer inför måndagen då jag hoppas att jag är back on track igen. Jag tajmade in det bra i alla fall så att jag inte är sjuk över Thanks giving, man måste ju se det på den ljusa sidan :) Idag gjorde jag inte sådär jättemycket annat än att sova och kolla på Sex and the city. På eftermiddagen när jag kände mig en aningen bättre kunde jag spendera lite tid på msn och prata med er underbara där hemma. Det är alltid ett nöje :)

Men nu känner jag mig trött igen så det blir nog läggdags för min del snart, jag måste ju se till att bli frisk!

Godnatt på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0