Go Wildcats, go cats

Än har Halloweenhysterin inte lagt sig. Det kommer nog att ta ett tag, kanske efter thanksgiving :) Igår var det basket som gällde! Vi gick och såg wildcats första träningsmatch innan den riktigt säsongen drar igårng. Det kommer att bli mycket baskettittande det här ret vilket jag älskar. När jag ser dom spela vill jag också spela igen! Vi spelade faktiskt på PE och coachen tyckte att jag skulle komma med i laget så baskettakterna sitter kvar även fast det var några år sedan! Men nu satsar jag på tennis istället så det blir bara tittande för min del, inget spelande. Haha det trodde du väl inte Agnes, kommer du ihåg vad du sa innan jag åkt när jag sa att jag kanske skulle ta upp basketen igen?!:P

Nu har jag precis vaknat av mig själv faktiskt. Jag hade dock ställt klockan men av någon underlig anledning ringde inte den klockan 8 som den skulle. Snart ska vi åka iväg på en fleamarket ågonstans utanför Tucson, ska bli spännande och se! Sen nör jag kommer hem blir det nog någon timma på gymmet :)

Ha en bra kväll där hemma :)





Kommentarer
Postat av: majsan

WILDCATS :D

2008-11-11 @ 17:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0