Grattis världens bästa pappa på fars dag!

Idag  den 9 november är det en viktig dag, det är nämligen fars dag. Därför vill jag säga, Grattis världens bästa pappa på fars dag! Jag hoppas att du får en underbar fars dag och att resten av familjen firar dig ordentligt för det är du värd! Vad skulle jag ta mig till utan dig?!?!?! Jag skulle garanterat inte vara här där jag är nu och det vet du :) Du betyder allt! Jag hoppas att dom andra fixar något åt dig nu när jag inte är hemma :) Det här är din dag, bara din dag och jag tänker på dig hel tiden här borta. Jag saknar dig pappa!! Jag saknar såklart dig mamma, agnes och Maja också men idag är det pappas dag:)

Ha en underbar dag bästa pappa och jag hoppas att vi ses snart!
Du är bäst pappa!!!!!!!!!


Förrutom fars dag så fyller min älskade kusin Matilda år idag, nu är du äntligen 18:D GRATTIS VÄNNEN!! Jag hoppas att du får en underbar dag och hoppas att vi ses snart :)


PUSS PUSS




Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack fina du! Vad glad jag blir!

Jag hoppas också att vi ses snart för jag saknar dig! Hoppas allt är bra!

Puss och kram <3<3<3

2008-11-09 @ 10:07:35
Postat av: Pappa

Som sagts, ... stort, stort tack Hanna för de fina värmande orden! Du hade garanterat inte heller varit där om du inte hade varit du! /Padre

2008-11-09 @ 22:58:00
Postat av: vile

hej hanna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag saknar dig skitmycke! Jag har bara en fråga: Vet du när simpsons går i us och när???????????????

ksin vile

2008-11-11 @ 15:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0