HAPPY HALLOWEEN

Ja, halloween blev verkligen storslagen! Det kändes verkligen inte som en skoldag när alla sprang runt i sina kostymer hela dagen, det kändes riktigt flumigt men det var kul:) Det var en rolig skoldag som bara flög iväg. Alla lärare var utklädda och eleverna sprang runt i det ena med det andra. Jag såg allt från ketchupflaska till en födelsedagstårta, och sen kom jag där med min snäängeloutft. Helt perfekt:) I dag hade vi också såkallat kids voting i skolan. Det var fullt seriöst och veckor innan hade vi fårr ett eget ID som vi var tvungna att visa för att kunna rösta. Haha ni kan ju tänka er hur sriöst det måste ha sett ut när ketchupflaskor och M&M's sprang in där och röstade :) Nej men dom hade anordnat det väldigt bra faktiskt med riktiga röstkort och grejjer. Nu börjar det riktiga valet närma sig med stortmfart, på tisdag gäller det! Det ska blir riktigt spännande, jag har faktiskt blivigt väldigt involverad i valet på sista tiden men dom flesta här är glada över att det snart är över för det har pågått i hela två år nu!!

Efter skolan blev det raka vägen till Gretchen för att spela lite tennis, det känns som om jag bor på tennisbanan nu för tiden, men jag klagar inte :) Mer blir det nästa år då jag ska spela för Rincon High, min skola. Jag har redan varit och pratat med cachen några gånger och nu ser ag verkligen fram emot det. Antingen ska jag spela i JV eller i Varsity och såklart ska jag träna som satan innan så att jag kan komma med i Varsity. Vi prataade om hur årets tennisuniformer ska se ut, det blir en lila kjol och en vit och lila topp där det står Ranger Tennis på :) Jag ser ljust på den klädseln! Men det är ett tag kvar...

När jag kom hem blev det snabbt till att byta om till min änglarutstyrsel igen för nu var det dags att gå trick or treat. Efter några timmars hårt slit hade vi fått ihop enorma mängder med godis. Jag skojjar inte, det var överdrivet mycket!!

Nu väntar jag på att mina älskade föräldrar och systrar ska ringa, det ska bli hur kul som helst! Det var 6 veckor sedan vi pratatde sist nu, för lång tid tycker!


HAPPY HALLOWEEN





 Godis var det ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0