Även jag drabbas

Jag tycker att jag har klarat mig riktigt bra från sjukdomar och sånt men nu är även jag drabbad. I måndags gick jag hem från skolan med en obeskrivlig huvudverk, feber och illamående. Jag gick hem och sov ett antal timmar men på morgonen mådde jag prima igen så varför inte gå till skolan  tänkte jag då. Men det var ingen bra ide för när jag kom hem efter skolan kom feber tillbaks och jag var där igen så det var bara att stanna från skolan den här gången. Nu har jag varit hemma sen i tisdags och det verkar inte bli bättre. Tydligen går influensa/magsjuka omkring här och jag är ett offer... Men jag sitter är hemma med en kopp te bänkad framför Sex and the city så jag klarar mig mamma:) 

Det börjar närma sig Thanks giving nu också, bara en vecka kvar nu. På onsdag nästa vecka åker vi upp till ett ställe som heter Show low som ligger i norra Arizona. Där ska vi fira Thanks giving med pappa Mikes familj. På väg hem ska vi göra det som jag har väntat på i hela 3 månader, vi ska till IKEA:) Äntligen ska jag få känna lite svensk stämning och äntligen ska det inhandlas lite svenska köttbullar och Ahlgrens bilar, OM jag har längtat :) En annan sak som jag ser fram emot är att det troligtvis kommer att vara snö där uppe. Det är helt sjukt att här  nere i Tucson är det ökenklimat och fortfarande 25 grader på dagarna medans det där uppe är snö och sverigeklimat. I helgen ska jag ut och inhandla mig ett par uggs. Det kan behövas där uppe. Jag har fortfarande bara mina flip flop och går runt i. Det funkar bara bra är nere men inte där uppe!

Mike är för tillfället på en liten Eastside trip. Han är och hälsar på sin kompis i NY och sen ska han på konferans till Philli så det är only girls här hemma just nu :) Det märks kan jag säga,haha det är ingen ordning och reda utan en man i huset.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0