Allt är en upplevelse

Jag vet att det var ett tag sen jag skrev nu igen, jag ska verkligen skärpa mig:) Den senaste tiden har det blivigt mycket tennis för min del. Jag har även hunnit med ett tandläkarbesök där dom konstaterade att jag måste dra ut mina visdomständer. Jag kommer ganska snart att få en infektion om jag inte gör det. Aj säger jag bara men infektion vill vi inte ha inte! Den 20 december äger det rum men som tur är kommer jag inte vara vid medvetaden när dom gör det. Jag kommer att soooooova. Men jag har fått höra massa läskiga historier om att det är ett helvete efter. Tur att det är jullov! Men vissa saker måste bara göras. Dock hade jag inte räknat med att göra det här i AZ. Men även det blir en upplevelse som jag sent kommer att glömma:)

Idag blev det en heldag på "the raquet club" Vi kom dit på morgonen för ett yogapass. Sen stannade jag och Marlies kvar och spelade lite tennis. Efter tennisen träffade vi min kompis Jon som var där och spalde "handball" Jag har alltid varit rädd för den sporten, det verkar så läskigt. Jag har sett folk komma ut ur dom där rummen men blödande munnar och näsor. Men nu när han  ändå var där och vi hade tid över så tänkte jag, varför inte testa på sporten så det gjorde vi. Jag måste vara ärlig och säga att det int var någonting för mig. Det var helt okej, ganska kul men ingen som jag längtar efter att göra igen. Men nu kan jag stolt säga att jag har provat på sporten som jag har fasat över i alla dessa år :) Och prova på är väl vad det här året för mig går ut på, inte sant?:)  Efter det blev det i alla fall lite simning och vi avslutade dagen med lite jaccuzzi. En riktigt bra dag!

Nu sitter jag och fixar en svensk cd skiva åt min kompis. Han ville höra hur bra, svensk musik låter så det ska han få göra också :)

Några förslag på bra svensk musik??



Hej så länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0