cookies

Nu är mina såkallade kakor klara men det bliv en ren katastrof. Emelie- dom ser ungefär ut som när jag försökte klara av en tigerkaka! Haha Jag antar  att det var svårare än vad jag trodde och jag kanske trodde att jg var lite bättre än vad jag är :) Det skulle bli små, fina kakor med nu sitter jag här med en plåt bröd med socker på. Visst dom smakar helt okej men dom ser inte övergoda ut om jag ska vara ärlig. Jag får se om jag tar med mig dom imorgon. Jag kan ju alltid säga att det är ett slags bröd istället för kakor för ingen av dom vet väl hur dom ser ut på riktigt, hoppas jag i alla fall :)


Nu ska jag öva lite på min redovisning innan det är läggdags för min del. Det tar på krafterna att baka :)

Kommentarer
Postat av: emelie

hahahah du är så klockren hanni!!!! :D såå lyckat ;);) pusss på dig<3

2008-10-09 @ 12:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0