Dominikanska kakor

Vi slutade tidigt idag vilket var väldigt skönt. Jag hade glömt bort det så det kom som en glad överraskning när klockan plötsligt ringde. Jag tog bussen hem igen idag och vet ni vad, jag klarade det galant! Jag hittade precis vart jag skulle och klev av på rätt hållplats. Jag är stolt över mig själv! Helt utan hjälp också, det ni :)

Nu har jag precis avslutat mitt Dominikanska Republiken projekt och därmed har jag inga fler läxor ikväll, helt underbart. Jag måste däremot baka kakorna som jag ska ha med mig till skolan men det räknar jag inte som en läxa för det är ju kul! Nu är bara jag och Tess hemma och vi väntar på att mamma K.C och Mina ska komma hem så att vi kan åka till mataffären och inhanlda lite grejjer till mina kakor bland annat. Sen blir det raka vägen till poolen för lite aerobics och sen blir det hem och baka kakor. Som tur är kommer jag få mycket hjälp av Tess, vi ska nog klara av det för så svårt kan det väl inte vara att bara dominikanska kakor, eller?!

Som jag har lovat kommer här lite bilder från helgen men jag slänger också med en bild på min gata så att ni vet vart jag bor:)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0