Godmorgon Sverige!

Ännu en ny dag och nya saker som ska göras. Klockan 10 kommer Marlies och Reina och hämtar mig. Då bär det av till U of A( universitetet) där ska vi hjälpa till inför den stora fotbollsmatchen ikväll. Så upp tidigt fick det bli så att jag hann med att kolla mailen och sådana saker :) Senare på eftermiddagen ska Marlies och jag ut och leta en present till hennes pappa och här fortsätter också jakten på en homecomingklänning. Nästa fredag gäller det:) Ikväll ska jag troligtvis på teater, jag blev inbjuden av dramagänget så det ska nog bli trevligt:)

Nu ska Tess och jag gå ut med hundarna och sen blir det en snabb dush innan dom kommer och hämtar mig!

Vi hörs senare:)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0