Happy birthday K.C!

Igår var det mamma K.C födelsedag och det firades med en bamsefrukost och presenter. Efter den goda frukosten travade jag iväg mot Ciara och vi tog bussen till skolan. Vi kom dit extra tidigt idag men frga mig inte varför för det var ganska onödigt, men man lär sig av sina misstag så nästa gång blir det en senare buss! I skolan hade jag min Sverigepresentation och det gick bra tror jag, dom somnade inte i alla fall:) Men en sak måste jag säga, alla amerikanare tror verkligen att det inte finns en värld utanför USA, alla tror att vad som händer här händer överllat i världen. Vakna! Det finns en hel värld där ute som inte är som erat land. Vi europeer är faktiskt väldigt allmänbildade i jämförelse mot amerikanska elever, känn er stolta :) Efter skolan som kändes fööööör lång idag åkte vi och fixade en ny telefon åt mig. Min gamla står fortfarande på min förra värdmamma och det funkar ju inte... Sen blev det en snabb vända hem innan det var dax för födelsedagsmiddag på den mexicanska restaurangen El Charro. Mycket gott och en bra avslutning på denna långa dag. Nu ska jag snart gå till skolan men först måste jag bädda sängen :)

Hej så länge!!
<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0