I beat them all

Kom precis hem från en utflykt med familjen. Vi åkte till några lokala affärer i stan och gick runt en sväng. Det var mycket underhållande :) Jag kom hem först från skolan. Då satte jag mig vid datorn och skickade iväg några mail.  Idag var det riktigt varmt igen så ingen  tjocktröja idag inte. Jag trodde att det nu skulle bli lite kallare men där hade jag visst fel. Idag på PE spelade vi basket. Jag kan stolt säga att jag var bättre än några av killarna i fotbollslaget. Haha jag slog dom alla! Men dom gjorde ett bra försök:)


Nu sitter vi och väntar på lite middag och lyssnar på Mamma mia, favoritmusiken i det här huset:)

Skriver kanske mer senare för nu måste jag återgå till mina läxor.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0