Pep rally!!

Fick mig en glad overaskning nar jag kom till skolan igar och fick reda pa att vi hade onsdagsschema i stallet for en normal torsdag. Vi skulle namligen ha peprally i gymnastiksalen. Det gick ut pa att testa skolan spirit. Det var riktigt roligt! Min skola har en riktigt bra spirit maste jag saga:)

Nu har jag lite bradis for om en timme kommer Cassondra och Amber och hamtar mig och vi ska aka och ata luch, jag tror att det blir italienskt. Vi har ingen skola idag eftersom det ar gradingday sa jag ar ledig, helt underbart :)

Efter lunchen blir det till att aka till skolan i alla fall, nu snackar vi skolspirit! Dar ska vi forbereda for carnivalen som halls klockan 4, for idag ar det homecoming :D Massa bilder kommer imorgon lovar jag!!

Puss pa er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0