Sommar, sommar, sommar

Tennis snart men först kommer en liten raport om vad jag har gjort i helgen.
I lördags var jag på Amys födelsedagsfest och det var verkligen jättelyckat. Allt gick i rosa och hon hade verkligen anordnat allt hur bra som helst! I går hade Tess en sångkonsert i the himmelpark så dit gick hela familjen och lyssnade. Sen blev det pannkaksfrukost i parken :) Efter det åkte vi hem och gjorde i så mycket. Alla pysslade med sitt och för min del blev det lite dator och en tupplur. Riktigt skönt måste jag säga. Senare på eftermiddagen fick jag en liten ide och ville mublera om i mitt rum så nu känns mitt rum större och bättre. Jag fick hjälp av heeela familjen :)

Det börjar kännas att det blir kallare och kallre här nu och i morse när jag gick till skolan frös jag! Ni hörde rätt, jag frös och gick hemifrån i jeans och en tjock kofta som jag inandlade på forever 21 tidigare. Äntligen fick jag användning för den också:) Nu är det dock lite varmare och jag går runt i shorts igen men jag kan ta och meddela att hösten även har kommit hit till Tucson. Dock säger dom att det kan bli varmare igen... Det började bli kallare i söndags och när jag gick ut på morgonen och kände kyla så måste jag erkänna att jag har saknat det. Jag saknar årstider! Här är det bara sommar och tidig höst hela tiden...Tro mig, det blir lite tråkigt tillslut för det bästa med hösten och vintern är att man kan köpa nya kläder men här är jag fast med sommarkläder... men det funkar det också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0