Stukat finger och plugg

Sitter nu och fösöker plugga med ett pekfingerfinger som gör ont som tusan. Vi spelade basket på PE idag och jag fick den jävla bollen direkt på mitt stackars finger som nu är dubbelt så stort som mitt andra pekfinger och blått som ett blåbär. Jag kom hem från skolan för inte så länge sen och sitter här vid köksbordet med Mina och fösöker koncentrera mig, men se hur det gick... 

Igår hade jag min första träning med Gretchen, min egna coach:) Det gick jättebra och enligt henne har jag talang, vi ska bara jobba på att göra den talangen större och det ska vi nog kunna ordna hoppas jag:) I februari måste jag vara fit for fight för då börjar skoltennisen som jag i alla fall planerar på att delta, jag ska i alla fall göra uttagningen och sen får vi se om jag kommer med eller inte, men det tar vi då:)

Nog pratat om tennis. I skolan hände inte något speciellt intressand idag. En helt vanlig tisdag helt enkelt. Fick däremot en trevlig komentar av bussschaufförskan, eller vad den nu heter när man är en kvinnlig bussschaufför imorse. När jag klev på utbrast hon "I loooove your smile" Efter det gick jag runt och log hela dagen, nästan i alla fall:)

Nu ska jag försöka ta tag i mitt liv och plugga lite så att jag blir klar någon gång. Jag försöker slänga in ett till inlägg lite senare,

Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0