Svenska och tennis

Snart är det läggdags för min del för jag är jättetrött! Tennisen gick väldigt bra idag faktiskt, jag fick beröm för att jag har förbättras enormt sen jag började och sånt är alltid roligt att få höra :) Nu har jag också bestämt mig vilken coach jag vill ha. Det får bli Gretchen, hon är grym och jättesnäll så det sa nog bli bra. Nästa vecka börjar det så då blir det ännu mer tennis i veckan:)

Nu sitter jag och väntar på att mina naglar ska torka, Mina har precis målat mina naglar. Jag hade tänkt att jag skulle hinna med massa saker ikväll men efter ett tungt tennispass, gossip girl och nagelmålning så orkar jag int göra så mycket mer. Det får bli imorgon istället, då har jag mer tid!

Det blev ett långt samtal med den svenska killen på tennisen idag. Det är alltid roligt att prata lite svenska och svenskan sitter som den ska, så att ni vet :) Det är faktiskt kul att prata ett språk som alla andra inte förstår ett uns av. Man kan säga vad som helst, Haha.

Igår pratade jag med min älskade mamma och syster på telefon. Gud vad jag saknar dom! Det var välsigt roligt att prata med dom igen, det var 3 veckor sen sist nu! Jag räknade ut att jag nu har varit här i 9 veckor, 9 veckor! Kan ni tänka er! 2 månader och 1 vecka. Det är helt sjukt vad tiden går fort!!

Nu ska jag blåsa lite extra på mina naglar så att dom torkar någon gång så att jag äntligen kan gå och sova. Jag behöver sömn, och det är nu:)

Imorgon kommer jag med fler bilder från min helg så håll ut :)

Puss på er alla

Kommentarer
Postat av: Hampus:)

TJA HANNA!



Ville bara påminna dej om att du har en hel del brev att skicka, vad var det vi sa jag skickade ett brev till dej inom loppet av 2 veckor, så du ska alltså skicka väldigt många brev till mej;)



saknar dej, pussar

2008-10-07 @ 16:59:25
Postat av: cia

Tänker på dig hanna och läser som vanligt allt! Du verkar ha det så otroligt bra! Jag sitter å kollar på highschool year jag med nu :) så vem vet jag kanske drar iväg jag med :)



Miss u <3

2008-10-07 @ 23:26:28
Postat av: Hanna

Heeej Hampus!!



Haha breven är på väg jag lovar, ha lite tålamod bara så ska du se att dom ligger där en dag i brevlådan ch väntar på dig. Det tar lite tid över atlanten;) Men håll ut!



Saknar dig också, puss puss

2008-10-08 @ 06:57:00
Postat av: Hanna

Cia vännen <3



Jag har det jättebra men jag saknar ig jättemycket! Har du fått mitt mail föresten? Brev är påväg också:) å va roligt! Det tycker jag att du ska göra, det är såå värt det:)

Pusss på dig älsklingen

2008-10-08 @ 06:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0