Tucsons svar på skansen

Idag har jag varit på Tucsons svar på Skansen, "The desert museum" Jag såg det ena med det andra, dödligt giftiga djur och inte så farligt giftiga djur. Det var riktigt kul där, många djur som du inte kan hitta någon annanstans än här! Vad sägs som mountain lion och coyotes och sen även några rattlesnakes. Så nu vet jag vilket ljud jag ska akta mig för :)

Efter en lååång promenad i djurparken som till stora delar bestod av öken åkte vi hem. Det blev en snabb vistelse hemma innan mamma K.C, Mina och jag åkte en sväng till Target. Där hittar man alltid grejjer så såklart kom vi ut därifrån med fulla kassar. Men jag ska ta och tala om att det var ett tag sen jag shoppade nu så jag har ingen dåligt samvete alls!!

Snart ska jag iväg till min kompis Amys födelsedagsfest, ska bli riktigt kul! Jag berättar mer när jag kommer hem :)

Godkväll



Mountainlion



Såna här måste jag akt mig för!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0