Pepptalk!

Det blev en riktigt lååååång dag igår men såklart en rolig låååång dag :)

Amber och Cassondra kom och hämtade mig hos Marlies och när jag hoppade in i bilen väntade en smoothie från Eggees, dom vet alltid vad jag vill ha :) Sen åkte vi vidare mot pedikyren, sen blev det lite olika stopp på olika ställen. Första stoppet var Dollar store, allt för en dollar! Haha, sen bar det vidare mot Party store, sen gick vi till Ups store för där hade dom tydligen den tejp som vi behövde. Sen iväg mot en god lunch :) Vi kom till skolan klockan 2 och då var det bara att börja sätta igång. Bord skulle flyttas och plakat skulle skrivas, allt blev klart i tid och försäljningen rullade på. I vårat stånd fick man göra sin egna tie dye t-shirt. Jag gjorde också min egna och för att vara första gången tror jag att den blev ganska bra. Jag gjorde några till andra också och en kille bad mig signera hans t-shirt, haha först trodde jag att det var ett skämt men han var fullt seriös:P Så fram med pennan och börja skriva bara :) Ni kan aldrig gissa vilken låt som plötsligt spelades över hela skolan, KOBOJSARNA, SÅNG OM INGENTING!!! Haha tydligen en populär låt här.
Det var dagens svenska upplevelse kan man lugnt påstå!

Klockan 7 började matchen, jag hann med lite pepptalk med killarna innan också så nu var det bara in och spela, inte jag då förståss:)

Efter matchen gick vi vidare till dansen, våran homecomingdans är inte så formel så det var bara att gå dit. Vi har en winter/fall prom i december och då blir det håruppsättningar, balklänning och obligatorisk date:)
Efteråt åkte vi hem till Dj så kvällen avslutades på ett trevligt sätt :)

Bilder kommer senare, måste bara ladda upp dom på datorn först men håll ut så kommer det!

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Agnes

Spelade delåten på svenska? :P

2008-10-12 @ 00:51:29
Postat av: Hanna

Haha ja på svenska:P

2008-10-12 @ 03:01:08
Postat av: Agnes

kul :P

2008-10-12 @ 16:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0