Dagens absolut sista

Jag hinner slänga in ett till inlägg innan det är dags för mig att sova. Har precis kollat färdigt den absolut sista debatten mellan Mc Cain och Obama. Snart gäller det, bara 3 veckor kvar nu innan valet. Det märks verkligen överallt att det börjar närma sig nu. Det pratas politik överallt, på radion, tv, i skolan, ja alla möjliga platser!

Nu sitter jag och kollar igenom IKEAs hemsida. Vi ska nämligen åka dit snart så jag måste ha koll på vad som finns :) IKEAS köttbullar är väldigt populära i det här landet och folk åker dit bara för att få äta deras köttbullar, haha helt sjukt! Men vi ska vara stolta över vårt IKEA och våra köttbullar:) Jag ser faktiskt fram emot att åka till IKEA i Phoenix, det kommer kännas som hemma! Då ska jag köpa med mig lite svenskt godis därifrån för det saknar jag faktiskt. Jag saknar svenskt lösgodis och ahlgrens bilar. Fan va gott det skulle vara med en påse ahlgrens bilar just nu! Jag var inne på en hemsida idag där man kan beställa svenskt godis och andra svenska produkter till USA, jag funderar på att kanske göra det någon gång.

SVERIGES STOLTHET!!
      



Imorgon åker min älskade svenska familj till NY. Åå vad jag skulle ha velat följa med er! Det känns så konstigt att det fortfarande är så långt borta även fast vi kommer att vara i samma land. Det tar ungefär lika lång tid att åka från Sverige till NY som det tar från NY hit! Det här landet är stooooort! Aja det finns ingen tid att vara avis, vi åker väl nästa år också, eller hur pappa?:D

Här kommer en liten hälsning till er mormor och morfar. Ha en jättebra resa till Tunisien och spela banan av araberna. Jag önskar att jag kunde följa med er men jag vet att ni kommer att ha en toppenresa:) Ni får åka hit också för här har dom toppenbanor! Jag ska ut och testa någon snart, jag måste bara hitta en medspelare. Vi har spelat ett tag på PE och jag har fått mycket beröm över min sving:D Vänta bara tills jag kommer hem igen, då ska vi ut och spela!

Nu ska jag nog dra mig tillbaka och sooova. Jag måste vara pigg och allert imorgon för då är det 20 minuters som gäller på PE. Vi ska springa 20 minuter i taget tills vi stupar. Nej så hemskt är det inte egentligen, jag gillar att springa så det ska nog inte vara någon match:)

Godnatt alla där hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0