Dagens nära döden upplevelse

Kom precis hem från tennisen och sitter nu här nydushad och lukatar victoria secret strawberry champagne :) Tennisen gick  hyfsat bra idag, serven ville sig inte riktigt men jag var faktiskt grym på volley vilket jag har haft lite problem med förrut så det känns skönt att den är förbättrad!

Den här veckan har gått riktigt snabbt faktiskt, tänk det är fredag imorgon redan och bara 3 veckor nu innan jag åker till Mexico, det ska bli så grymt roligt! Igår var jag och Ciara och letade homecoming klänningar men jag hittade dessvärre ingen som jag tyckte var perfekt, för perfekt ska den vara:) Jag hittade däremot inte andra saker även fast jag bara var där för klänningen men så är det ju alltid. Vi var påväg mot bussen i värmen men då helt plötsligt kom Michael och Carlos förbi i bilen och var så snälla och skjutssade oss till Park Place. Hur snällt var inte det!! Dom är alltid så schyssta och skjutssar mig dit jag vill, jag har sån tur:) När vi kom dit gick vi till Jamba juice och tog varsin smoothie, den var grymt god! går nog dit i helgen igen:)

Idag fick jag hjärtat upp i halsgropen när jag var på väg till mr blankfields klass. Det kom en militärflyg flygandes hur nära marken som helst, jag skojjar inte!! Ärligt talat så sprang jag in i klassrummet för jag trodde verkligen att nu skulle det släppas bomber eller något liknande. När jag kom i var jag tvungen att fråga var det var för plan och jag blev riktigt lättad när jag hörde att det ligger en millitörbas i närheten. Senare under dagen kom det fler plan flygandes sådär läskigt nära men då var jag lugnare men det var fortfarande läskigt. Haha dom skrattade åt mig när jag berättade men jag är ju från sverige, jag är inte van att det kommer stora millitärplan flygandes över huvudet på dig bara sådär. Det var faktiskt en riktig nära dödeupplevelse:p Jag skojjar inte!!

I morgon fyller min skola 50 år och det kommer att firas med en festival på skolan. Det blir nog kul! Det kommer finnas mat, underhållning och en karnival av något slag, vi får se vad det är för något:) Jag ska i alla fall dit med en stort gäng. Innan ska jag och Carrie på manikyr, äntligen ska jag göra något åt min hemska naglar! Det är ingen fotboll imorrn, eller jo men ingen hemmamatch. Killarna ska iväg och spela den här gången. Än så länge kan jag inte mycket om football men jag är under upplärning, idag fick jag en genomgång av Shane och Jonathan. Duktiga spelare men dom har fått en svår uppgift att lära mig, får se hur det går med den saken :) Kan dock inte lova att jag kommer att vara någon expert på football när jag kommer hem! Haha!
Nu ska Tess få måla klart mina naglar och sen blir det en sen middag:)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0