Utkast: Måndagskvällarna spenderar ...

Måndagskvällarna spenderar jag alltid framför gossip girl! Den nya säsongen är grymt bra så det går bara inte att missa. Helgen var bra! Veckan blir nog ännu bättre tror jag :) Det är bara 3 dagar kvar nu innan det bär av till Mexico men innan dessär det mycket som ska fixas. Imorgon efter skolan tänkte jag ta en liten tur till Target och fixa lite grejjer inför resan. Sen på onsdag är den stora musikalen på min skola. Årets musikal är Fiddler on the roof så den ska jag och Cassondra gå och kolla på, plus hela min familj :) Sen måste jag hem och paacka, eller det kanse jag gör på torsdag morgon förresten. Jag är alltid sen med att packa, det är bland det tråkigaste som finns så helst skulle jag vilja att någon packar åt mig:)

Här kommer lite bilder från the pumkin patch!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0