Mitt nya projekt!

Söndag igen, men en härlig sådan måste jag medge. Idag har jag inte så mycket planerat, jo ett telefonsamtal från min älskade familj! Sen ska jag fortsätta arbetet med min nya scrapbook. Nu ska jag förklara för er som inte vet vad det är! Det är en bok där man klistrar in minnen och dekorerar med klistermärken och allt vad dom har. Det är tydligen en jättestor hobby här och det är verkligen jättekul! Igår åkte vi till en såkallad scrapbook- affär och där hade dom verkligen allt som har med det att göra. Det var flera väggar fyllda med bara klistermärken i alla möjliga färger och former och sen hade dom alla möjliga sorters papper man kan tänka sig! Jag skulle kunna spendera en hel dag där!! Det är mitt nya projekt så när jag kommer hem kommer den vara fullständig med massa bilder och sånt :)

Igår berättade jag ju att jag skulle hjälpa till innan fotbollsmatchen. Haha det trodde jag det! När jag kom dit var jag beredd på att bära bord och sätta upp plakat men det hade jag nog fått lite om bakfoten. När jag kom dit hade dom satt upp ett tält och grillade och hade sig. Där satt dom och drack drinkar och pratade. Dom var alltså inte alls där för att jobba utan för att dricka bloody mary och snacka gamla minnen :) Haha så det blev inget arbete den dagen men det var mycket trevligt, men det blev ingen bloody mary för min del, jag lovar mamma och pappa:)

Efter det kom uncle Joe  och Mina och hämtade mig och vi tog en tur till Park Place. Vi gick raka vägen till Jamba Juice och drack vasin smoothie. Min favvo heter Strawberry Nirvana och den är oslagbar! Letade lite klänningar också men det är svårt som tusan att hitta en passande klänning, kanske är jag lite för kräsen?! Men jag har ju en vecka på mig som så det ska nog lösa sig alldeles utmärkt.

Just nu är det bar jag som är vaken, kan bero på att klockan bara är 8... Mitt rum är alldeles för ljust så jag vaknar jättetidigt hela tiden! Men jag är pigg så jag ska inte klaga :)

Hörs senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0