That made my day!

Tisdag idag och ingen wateraerobics! Den är flyttad till onsdagar nu för tiden så det får bli imorgon istället. Jag var ovanligt pigg när jag kvart över 7 travade iväg till Ciara imorse. Ännu bättre blev det när jag skulle kliva på bussen då bussshaffisen sa " You're so lovely every mornig" Det gjorde min dag ännu bättre. Jag är impad över att hon vet vem jag är, men tydligen gör man gott intryck :)Efter den trevliga lilla bussturen kom vi till skolan och satte oss på vårat vanliga ställe. Jag fick en liten lektion av football(vilket kan behövs) av Zach, jag börjar faktiskt förstå mer och mer. Men tennis är fortfarande mer min grej så det blir ingen foorballplayer av mig inte. Däremot ska jag lära Zach lite tennis någon gång har jag lovat, äntligen nått man klarar av :)

Dagen gick ganska fort idag faktiskt. Efter skolan skulle jag ta bussen hem var det tänkt men jag hade tur som blev erbjuden skjuss av Damian. En riktig tur eftersom jag fortfarande inte vet hur jag ska ta mig från bullhållsplatsen hem till mitt hus, haha jag måste lära mig det snart men tro mig, det är inte en lek!

Jag kom i alla fall hem tillslut och då började jag nästan direkt med mitt dominikanska republiken projekt. Jag är nästan klar men jag måste bara baka kakor först. Alla måste nämligen laga något från det landet man redovisar om så för min del bir det kakor, förhoppningsvis klarar jag av det :) Senare på eftermiddagen kom mamma K.C hem och vi åkte till en enoooorm mataffär och fixade busskort till mig och inhandlade lite mat. Nu kan jag meddella att julsakerna har börjat komma upp på hyllorna i mataffärerna. Kom igen, det har ju inte ens varit halloween än liksom?! Men det är USA vi pratar om så det kanske inte är så konstigt  i alla fall :)

Jag vet att jag lovade att det skulle dyka upp mer bilder idag men min kamera är under uppladdning så imorrn kommer nya, färska, nytagna bilder. Jag lovar! Under tiden får ni nöja er med en familjebild, förutom mig och hundarna, det kommer det oockså:)



Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0