Weekend!

En efterlängtad helg är nu här! Den här veckan har varit lång, med massa saker varje dag som behövdes få gjort. Jag kan med gott samvete säga att jag förtjänar den här helgen mer än någonsin. Veckan har dock varit väldigt bra men det sitter aldrig fel med helg :) Idag efter skolan tog jag bussen hem igen, jag gick av på rätt stopp! Nu börjar jag verkligen kunna det här :) När jag kom hem väntade Tess och mamma K.C på mig. Lite senare åkte vi till Park Place mall för att inhandla lite jeans och andra saker till mig. För första gången i mitt liv hittade jag ett par bra jeans och dom passade som handen i handsken på en gång. Jag brukar alltid ha svåt att hitta jenas som sitter perfekt men den här gången gjorde jag det på en gång! Helt fantastiskt:) Det har jag American Eagle att tacka!

Nu har vi precis kollar klart på Titanic. Även fast jag har sett den filmen hundra miljoner gånger kan jag aldrig hålla mig för tårar. Det är helt klart den bästa filmen som har gjorts på denna jord. Där snackar vi riktig kärlek, sådan som jag önskar att hitta någon gång :) Jag bara älskar den filmen!!

Min helg är annars ganska fullspäckad. Imorgon ska vi åka till en pumpafarm. Det blir spännande, jag berättar mer när jag har varit där. Vi ska få med oss Raina och Marlies också så det blir nog jättekul! Sen ska jag troligtvis förbi Park place mall igen för jag hann inte riktigt inhandla allt jag behöver så det får bli en vända till. På söndag ska vi ha en brunch för massa människor. Sen lite senare ska jag, Cassondra, Sean, DJ och Amber åka och sen en ny skräckfilm. Den heter Quarantine tror jag. Den ska tydligen vara riktigt läskig, får se om jag pallar det :)

Det är ungefär det jag har planerat i helgen. Sen får jag se, vem vet vad som dyker upp:)

Trevlig helg allihopa!!


Kommentarer
Postat av: emelie

ååååh titanic den är sååå bra !! sitter och grinar tills jag typ dööör , hanni jag saknar dig så jävla mycket!!! <33333

2008-10-20 @ 21:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0