Ett bra slut på en bra dag helt enkelt!

Det har blivigt mycket bloggande den här helgen men mycket har också hänt. Mötet idag gick jättebra och det var roligt att träffa alla igen! Efter dessa fyra timmar i ett konferensrum träffade jag Marlies, Andres och Kelsey och vi begav oss till Starbucks. Vi satt och pratade en stund men efter ett tag blev det alldelse för varmt så vi åkte hem igen. Senare på eftermiddagen blev det en sväng till Targets, där har dom verkligen allt mellan himmel och jord, jag skojjar inte! Jag hittade fyra pyamasar och sen lite träningskläder, imorrn börjar allvaret förstår ni! :) Vi hann även med en liten sväng runt i Tucsons "Beverly Hills" Jag har hittat mitt drömhus nu, det ser ut som ett slot! Innan det var dags för att åka hem till middagen blev det en liten tur till Park mall. Det blev fönstershopping för tro det eller ej så köpte jag inget!

Jag har pratat med Karen idag också och vi har stora planer men dom kan jag inte säga än innan något är bestämt, mer info kommer alltså! Kvällen avslutades med några avsnitt "Sex and the city" . Ett bra avslut på en bra dag helt enkelt. Nu ska jag gå och lägga mig och läsa min nyinköpta bok "Skinny bitch" det är en av New Yorks bestseller och säg vara riktigt bra så vi får väl se...


Tusen kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0