En helg i SF

Dagarna bara gar har borta men det ar bara ett tecken pa att man har roligt! Dom tre senaste dagarna har varit fullspackade, vi har forsokt hinna med sa mycket av San fransisco som mojligt, men bara det bra, eftersom jag har varit har valdigt mycket och kan saga att jag kanner staden ganska bra sa valde vi ut det besta. Torsdags formiddagen spenderades pa flygplanet men nar jag kom fram akte vi och at lunch pa en tappasrestaurang i Berkley. Sen blev det en snabbtur runt san fransisco och sen hem till huset. Till middag vantade den efterlangtade lasangen som jag maste saga ar den klart godaste som jag nagonsin har atit! Nasta dag var det China town som gallde, men  bara sa lange som vi vantade pa att varan Segway tour skulle borja. Jag har aldrig akt pa en segway forrut men det var hur kul som helst!
I borjan var jag livradd och det syntes riktigt ordelntligt ocksa.. Jag var skrackslagen tills vi kom ivag och jag fick trana lite, sen gick det riktigt bra! Det var en tour runt SF, det ar mycket roligare an att sitta pa en buss och akla runt stan. Hela turen tog oss ungefar 3 timmar och efter det passade det bra med lunch. Vi travade ner till fichermans wharf och at crabba. Det finns det inte mycket av i Tucson sa det var hur gott som helst! Jag alskar verkligen  lukten av hav! Idag akte vi forts ivag pa en tour i The Giants ballpark, baseball arenan. Det var jattekul och vi fick se alla omkladningsrum och suiter och grejjer. Inga billiga grejjer det dar! Sen tog vi taget ivag mot Golden gate park och gick till The Japanese teagarden som ar mitt favoritstalle! Jag alskar att ga runt dar, det ar hur vackert som helst! Ikvall har vi forberett for morgondagen da den stora paskpickniken vantar. Vi har malat klart alla agg och forberett for att paskharen ska komma :)













Imorgon eftermiddag fortsatter jag min resa till Sacramento dar jag ska vara till torsdag...Det ser jag fram emot:)

GLAD PASK


Kommentarer
Postat av: A.

Hanna, du får lov att hälsa dem så himla mycket :D

2009-04-12 @ 11:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0