Helgens uppdrag

Äntligen helg igen och bara en halv vecka kvar till ett efterlängtat Springbreak då jag åker till Sanfransisco och Sacramento! I helgen har jag mycket att göra och jag tänkte dela med mig av min "To do list" den här helgen;

-  Yoga
- Ett besök till nya forever 21 som tydligen ska vara enormt stor!
- Träffa David
- jobba på mitt historyproject
- Tennis med Gretchen
- Skype med mina älskade färäldrar!
- Target
- Sola (jag jobbar fortfarande på brännan)
- Prata med Sandra på Skype

Sen kommer det troligtvis att komma upp mer framöver.. Så är det alltid men inget att klaga på:)

Nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen för att inte bli sen till Yogan :)

Ha en trevlig kväll där hemma och vi ses snart. Det känns konstigt att säga det men det är sant! Igår insåg jag att vi bara har 5 veckor kvar i skolan, helt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0