My springbreak

Springbreak ar nu for min del trakigt nog over. Egentligen var forsta dagen i tisdags men jag tog nagra dagar extra. Jag vet att jag har varit jattedalig pa att uppdatera vad jag har gjort men det har varit for att det har varit sa extremt mycket varje dag. Dom forsta 4 dagarna spenderades i SF. Vi forsokte hinna med sa mycket som mojligt sa dagarna var fullspackade! Pa sondagen begav vi oss ivag mot paskpicknicken dar det var hundratals med manniskor, och alla en enda stor familj, riktigt roligt! Senare pa eftermiddagen akte vi vidare mot Karens hus dar jag skulle bo dom sista 4 dagarna. Jag har inte traffat henne pa 5 dagar sa det var riktigt roligt, jag har verkligen saknat henne! Hon lever verkligen ett dromliv! Som fruarna i The housewives in Orange County om ni har sett det pa tv.. Fast Karen jobbar.. Hon hade tagit ledigt hela veckan sa att vi bara kunde umgas. I mandags akte vi och fick manikyr och pedikyr, sen blev det lunch pa det basta sushistallet nagonsin! Efter det akte vi till Planet beach som ar ett spa dar man kan fa massage och sola och allt mojligt. Dit gar hon varje dag och vi gick vi varje dag och det var helt underbart. Pa kvallen gick vi ut och at middag med hennes pojkvann George. I tisdags var de5t shopping som gallde efter ett besok pa Planet beach. Senare pa kvallen kom Georges dotter Erin over och vi grillade och tittade pa filmerhela kvallen. Onsdagen var det Baseboll som gallde och vi akte och sag Rivercats, efter det ett besok pa Jelly Bellys fabrik dar vi fick en guidad tur runt fabriken. Mamma jag vet att du blir avundsjuk nu:) Pa kvallen gick vi och traffade nagra av Karens kompisar pa Makunis, sushirestaurangen igen och at sushi annu en gang, lika gott som forra gangen. Imorse innan jag akte hem hann vi med et sista besok pa Planet beach, sen en snabb frukost pa Mimi's och sen snabbt ivag till flygplatsen. Flygresan gick bra och nu ar jag hemma igen. Jag langtar tillbaka for jag hade en sadan underbat vistelse dar! Det kanns konstigt att ga till skolan igen imorgon.. Men tacka gudarna for att det ar fredag och helg igen!


Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en bra fredag !! :D

2009-04-17 @ 06:08:30
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0