Paskharen kom allt!

Vilken dag! Vi lamnade huset klockan 10 i morse for att ge oss ivag mot den efterlangtade paskpickniken med hela slakten. Pa vagen stannade vi for att kopa farska jordgubbar. Dom saljer saklart jordgubbar i AZ men dom odlar inga pga att det ar sa varmt sa det var en frojd att fa ata riktigt farska gubbar, precis som svenska, som jag har langtat! Val framme var det jattemycket folk och jag menar verkligen jattemycket! Och alla tillhorde samma familj ocksa.. Det fanns mangder med mat och alla bara satt och umgicks. Senare gomde alla storre paskaggen sa att barnen sen kunde ga och leta.. Sjalv har jag fatt tva easterbaskets fyllda med godis och massa annat sa jag ar nojd :) Som en glad overraskning kom pappas gamla vardpappa Art till pickniken.. Det var underbart kul att fa se honom igen och annu roligare att han inte har forradrats ett dugg! Det var samma gamla Art som for 5 ar sen jag traffade honom sist :) Senare pa eftermiddagen nar vi hade fatt nog av mat och allt annat akte vi vidare till Sacramento dar Karen bor. Det ar dar jag befinner mig just nu och har ska jag vara till pa torsdag. Vi har fullspackade dagar redan med manikyr och allt annat roligt sa jag aterkommer!


Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0