Det blir mer och mer

Det kändes bra att vara tillbaka i skolan igen. Kul att träffa alla kompisar och komma in i vardagen igen. Det var skönt med bara en dag ocksa så nu är det helg igen. I går spelade jag först lite tennis med Gretchen. Det har jag inte gjort på evigheter kändes det som så det var kul att komma igång igen! Efter tennisen kom jag hem, tog en snabb dush, åt middag och sen kom Matt och hämtade mig. Matt har blivigt en av mina bästa kompisar här och vi gick till Randolph Park och spelade lite basket och sen åkte vi och åt sushi. Jag förlorade tyvärr men det kan jag väl säga var väntat.. Men kul var det:) I dag har jag inte allt för mycket att ta i tu med så en skön helg väntar. Jag och Bianca ska åka iväg på promdress shopping och sen ska jag kanske försöka hinna med en bio. Får se vilken film det blir.. Nu har jag packat upp allt från CA och det var inte en litet projekt inte. Jag åkte dit med en normalstor resväska och kom hem med två. Inte för att jag shoppade så mycket, ni behöver inte vara oroliga! Nej grejjen var att jag fick så jättemycket kläder av Karen, så är det alltid. Hon har en enorm garderob och älskar att shoppa precis som jag så hon var så snäll och gav bort en del för hon ville köpa nytt:) Vilken lyx eller hur!  Så nu är min garderob mer fylld än någonsin men inga problem för mig! Jag älskar som ni alla vet kläder:) Många inklusiva mig själv fråga hur jag ska få hem allt till Sverige igen. Jag får fortfarande bara ha samma antalet väskor och tyngd så det kommer att bli ett problem. Men man kan alltid frakta hem och när Agnes kommer får hon ta med sig lite hem ocksa:) Det kommer att funka, det måste det göra för jag lämnar inget bakom mig. Om jag har köpt något så ska jag ha med det hem också, så enkelt är det bara!

Det ser ut som om det ska bli jättefint väder ute idag så jag ska nog sätta mig och sola lite innan det bär iväg för dress shopping. Det hinns nog med.. Klockan är bara 7 på morgonen  men jag skulle prata med min moster och kusiner på skype men jag tror att det blev ett litet missförstånd eller något men det är ingen fara alls, vi tar det en annan dag:)

Jag har gått ochttpå mig en förkylning också.. Riktigt segt, jag trodde inte att jag skulle få någon mer eftersom jag inte har haft någon på en riktigt bra tag men man ska aldrig säga aldrig! Aja det finns inte så mycket man kan göra åt det, bara att ta tag i det så blir man bättre tillslut! Det som är mest irriterande är att dom inte har nässprej här. Jag har letat och letat men det enda dom har är någon slags saltsprej som inte funkar ett dugg! Jag vill ha riktig hederlig nässprej inte något annat skit! Men det får nog funka endå om inte mamma och pappa kan skicka ett paket nässprej på min födelsedag, det vore snällt:)

Kommentarer
Postat av: Katarina o Kajsa

Hallå där, Jag hade skrivit upp att vi skulle skypa idag, söndag...vi trodde du sov :) Så tokigt men vi bestämmer något nytt.

Kajsa kanske ska börja på fotboll och då blir Hampus tränare !

2009-04-19 @ 20:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0