Blandat med lite bra och lite daligt

Jag ar arg, glad, irriterad, forbannad och lycklig pa samma gang, en salig blandning. Jag ska borja med det bra! ANTLIGEN hoppade jag av spanskan idag och ska nu vara en sakallad hjalpreda istallet. Antligen, antligen, antligen! Vi gjorde verkligen ingenting i den klassen vilken kan lata skont men det bli ganska trakigt i langden och nar vi val gjorde nagot har jag redan gatt igenom det hur manga ganger som helst. Forst tankte jag att jag kan klara det, det ar bara 4 veckor kvar men nar en sen idag fragade hur man sager nej pa spanska da gav jag upp. Fan heller att jag stannar en dag till! Sa nu ar det klart, ingen mer spanska for ett tag! Efter skolan var slut akte laget ivag pa en sista match till Ironwood high. SISTA matchen, helt sjukt men sant! Jag hade saklart installningen pa att vinna vilket jag ocksa gjorde men det var inte som en dans pa rosor som jag trodde. Nar jag fick se tjejen som jag skulle spela forutspodde jag att jag latt skulle vinna eftersom jag inte tyckte att hon sag ut som en tennisspelare, det verkade inte som om hon rorde pa sig alls om jag ska vara arlig. Men det tog jag tillbaka lite senare, tjejen var grym och hennes slice var itne att leka med! Jag lag under lange tills vi kom till en tighbreaker och jag vann..

Nu till den daliga.. min kamera ar trasig! Jag har ingen aning om varfor for jag gjorde ingenting men forhoppningsvis har vi forsakring pa den men jag kommer inte kunna gora nagot at det forran jag ar i Sverige igen sa nu har jag ingen kamera.. Den andra daliga nyheten ar att tva av mina basta kompisar har blir hemskickade i slutet av veckan, dom ar ocksa utbytesstudenter men holl sig inte i skick sa det blir hemresa for dom. jag forstar att AFS har regler dom maste folja men nu nar det ar sa nara hemresa i alla fall kunde dom val lata dom stanna! Kom igen!


I morgon bitti gar mitt flyg till CA. Jag aker dit for att halsa pa nagra kompisar till familjen for en vecka eftersom att vi har springbreak nu. En vecka utan skola, skont! Jag undrar bara hur det ska ga och om jag hittar sjalv, jag flyger namligen sjalv och maste byta flyg och ha mig men onska mig lycka till sa foljer en uppdatering pa det hela nar jag kommer fram:)

Nu ska det sista packas och sen blir det raka vagen i sang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0